U Virovitici, dana 20. travnja 2018. godine, održana je još jedna radionica u sklopu projekta “Erasing Borders with Music” – E.B.M. Radionica je nastavak projekta u sklopu prekogranične suradnje Interreg V-A Mađarska-Hrvatska 2014.-2020., koju je organizirala Osnovna škola Vladimir Nazor Virovitica kao nositelj projekta. Više od 50ak sudionika, svih partnerskih škola iz Virovitice i Pečuha izrađivali su „Vodič kroz Viroviticu“. U sklopu terenskog dijela radionice, uz vodstvo turističkog vodiča, sudionici su kroz šetnju gradom vidjeli sve kulturne, povijesne i prirodne ljepote grada, nakon čega su u školi prionuli na izradu Vodiča. Tijekom razgledavanja sa novo nabavljenom opremom, fotografirali su lokacije na kojima su se zadržali i potom ih obrađivali na tabletima unutar prostorija škole.
-Riječ je o trojezičnom vodiču, na hrvatskom, mađarskom i engleskom jeziku koji donosi kulturne znamenitosti našega grada, a učenici ga izrađuju u elektronskom i pisanom obliku. Izuzetno smo sretni što će biti printan u 300 primjeraka koje ćemo moći podijeliti svima koji su zainteresirani – rekla je Sanjica Samac, ravnateljica Osnovne škole Vladimir Nazor Virovitica. Pomoć učenicima pri izradi vodiča pružile su nastavnice Buga Zdjelar Vokurka, Jasenka Kolarić Barač i Marina Vajagić. Kako bi svi trenuci ove zanimljive radionice ostali zabilježeni, učenici su na koncu pokrenuli Facebook stranicu obogaćenu napisanim tekstovima, snimljenim fotografijama i svim zanimljivostima koje nisu mogli uvrstiti u sam Vodič.
Osnovna škola Vladimir Nazor prijavitelj je projekta E.B.M., prijavljenog na Program prekogranične suradnje INTERREG V-A Mađarska-Hrvatska 2014. – 2020., a partneri na projektu su Hrvatski vrtić, osnovna škola, gimnazija i učenički dom “Miroslav Krleža” Pečuh i Glazbena škola Jan Vlašimsky Virovitica. Kroz 12 projektnih aktivnosti cilj je unaprijediti uloge obrazovnih institucija kao intelektualnih centara za povećanje razine znanja u regiji. Ukupna vrijednost projekta je 1.023.451 kunu, a isti je izradila Razvojna agencija VTA.