Vaše zadovoljstvo je za nas od najveće važnosti.Po dolasku vaše upućivanje preporučujemo da provjerite i uvjerite se da je haljina šivana za standardne veličine ili individualnim mjerilima koje ste naveli.Pokušajte svoju haljinu što je prije moguće, bez skidanja oznake, ne preinačavanja i ne brišući ga.
Ako se vraćate ili обмениваете haljine , ili pribora, molimo vas, pobrinite se da oni u izvornom stanju - неношеные, neoprane, bez promjene, neoštećeni, čisti, bez dlačica i kose, s netaknutom i priloženom oznake.
Problemi s veličinom ili dolikuje
Budući da su sve naše haljine su izrađene ručno skrojen, spremno haljina može razlikovati oko jedan (1). u bilo kojem smjeru od navedenih veličina.Kako bi se osiguralo da vaš proizvod i dalje će savršeno sjesti na vas, naše krojači sašila sve naše haljine s dodatkom tkiva u zglobovima, što omogućuje lako napraviti manje promjene u veličini.
1. Proizvod nije toga veličine koji ste naručili
Ako je veličina vašeg proizvoda razlikuje od specifikacija narudžbe za više od jedan centimetar, preporučujemo vam da se obratite lokalnom, ali ja bih za prilagodbe, i mi s radošću povrat ukupnog vam troškove za krojenje u iznosu do 100% od cijene proizvoda.Ako odaberete ovu opciju, molimo, ne zaboravite zatražiti potvrdu od vašeg krojač, jer kada zahtjev za naknadu morati dati kopiju.
2. Veličina vašeg proizvoda odgovara vašem nalogu, ali to se ne uklapa
Haljine ili odjeća koja ne odgovara po veličini, ali odgovaraju naredio vama tehničkim karakteristikama, povrata ili razmjeni bespovratna.Budući da su naše haljine i odijela izrađene od dodatnog tkiva u zglobovima, možete napraviti manje prilagodbe lokalnom po mjeri za svoj račun.
Molimo, imajte na umu: ako se karakteristike vaše narudžbe previše različiti od konačnog zahtjeva veličine, promjena veličine, može biti i nemoguće.
Neusklađenost boja
Postavke zaslona vašeg računala može promijeniti boju slike, podnesenu u našoj trgovini.Sitan boja neusklađenost između bojom vaše robe i bojom prikazane na zaslonu, ne može značiti da je proizvod neispravan ili šalje krivu.Međutim, ako ste sigurni da su dobili proizvod pogrešne boje, molimo, obratite se službi za korisničku podršku da biste saznali da li je moguće povrat.
Kasne rezervacije
Ako roba ne može biti poslan na početku navedenom roku, Servis će vam zadržati ili otkazati narudžbu.Kupci proizvod (e) koje просрочен ne više od 10 dana, može otkazati proizvod (e) i dobiti puni povrat novca ili zadržati proizvod (e) i dobiti naknadu u iznosu od 30% po isporuci. Kupci proizvod (e) koje просрочен više od 10 dana, imaju mogućnost otkazati rezervaciju za puni povrat novca ili zadržati proizvod (e) kod besplatno, osim naknade za dostavu.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljen. Obavezna polja označena *